08 mars.

Jag visste innan jag vart gravid att vissa
har en jätte lätt graviditet, andra har några
jobbiga tider och vissa har det förjävligt.
Jag ligger nog på det mellersta, jag har vissa
dagar då jag mår jätte dåligt och andra jätte bra.
Rör jag mig för mycket brukar jag dock ha flera
dåliga dagar i rad. Speciellt när det gäller
ryggsmärtan, då har jag svårt att böja mig framåt
så jag behöver hjälp med skorna och att gå
i trappor är i stort sett omöjligt.
Och man vill ju kunna röra sig?
Det är både nyttigt för mig och bebis och det är
skönt att röra på sig, men när jag knappa kan
vända mig i sängen utan att det gör så ont så
jag får bita mig i läppen för att inte skrika
rakt ut då är det inte roligt. 
Att handla eller gå på stan är inte heller roligt,
jag blir yr, blir jätte varm
och känner mig svimfärdig.
Men jag vägrar sitta hemma hela tiden så
jag får ha några dåliga dagar,
det är ju förhoppningsvis bara tillfälligt
och i slutet får jag bästa belöningen.😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0