06 mars.

Sitter i soffan med min kärlek och kollar på
the mentalist, riktig myskväll efter han
va iväg igår.😘
Jag själv hade en riktig skit kväll,
skrev ju att jag hade ont i magen så min mamma,
syster och kära sambo tjatade på mig att
ringa förlossningen och kolla, speciellt min
sambo eftersom han var iväg och vart orolig.
Så jag ringde för att lugna honom och hon sa
att jag skulle ta två alvedon och lägga mig
och vila för att se om det skulle gå över
annars skulle jag ringa igen.
Men hur länge ska men avvakta?
Det sa hon minsann inte. 😂
Efter 9 timmar försvann smärtan iallafall,
i 2 timmar iallafall men då tog jag 2
tabletter igen och gick och la mig. 
 
När jag vakna låg min lilla gris bredvid mig,
försökte få liv i honom men det var omöjligt.😂
Undrar vad hans vänner hade gjort med honom
igår egentligen.😂
Men efter 4 timmar fick jag äntligen upp honom,
men då börja han kolla på fotboll direkt.😒
Så social pojkvän jag har, då vart jag bitter
på honom. Jag vart bitter igår med!
Fast på yamyam,  fast jag hade ont tog jag
en promenad dit och handlade mat, när jag
kommer hem har jag fått biff istället för tofu!
Vad arg jag blir, inte direkt så jag kan äta
det ändå. Men Max vart glad iallafall,
han fick yamyam två gånger idag.😂
Eftersom jag inte fick det igår ville 
jag ha det idag så äntligen fick jag min tofu,
nom nom nom! 
Nu sitter vi här, jag har käkat 4 glassar
och vill ha fler.😂 Den här graviditeten alltså,
inte bra för mig.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0