04 mars.

Haft en härlig dag med Linda och barnen,
va 100 år sen jag såg dom så det var jätte kul!😊
Vi åt lite lunch, sen tog vi en snabb runda på
stan, hade en kupong på en gratis body på Kappahl
som jag passade på utnyttja och så köpte jag ett
par byxor för det var 25% på allt så det kunde
man inte motstå.😊 Sen åkte vi ner till Bråstorp
en stund och sedan hem till Linda,
hjälpte henne med att fixa en tavla med avtryck
på barnens händer!👌 Framåt halv åtta åkte jag
hem till min gubbe, åt och nu sitter vi i soffan
och kollar på The mentalist och har ätit
grönsaker med dipp.😊
Kommer bli en tidig kväll för mig dock, är
redan dö trött och helt slut.😴
 
Gudmors lilla tjej,
dom växer så otroligt snabbt.😱😍
 
Gudmors stora tjej.😍
 
 
Haha, var bara tvungen för Sagas min.😂
Hon ser helt galen ut.😂
 
 Bodyn och byxorna till pyret.😊
 
 
 
Just det, här är resultatet på hallen.
Vart jätte bra och jag är jätte nöjd,
synd bara att vi flyttar snart.😂
 
Har dock ingen före bild men man ser dock
lite på bilden på mig och Max hur det såg ut.
Tråkig beige tapet och Simba som förstört
vid dörren. Kattjäkel.😒
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0