03 mars.

Gick in i vecka 23 igår, det börjar kännas
att jag börjar komma längre in i graviditeten.
Bland annat för magen blir större och ryggen
tar mer skada, men mest för att jag börjar känna
pyrets rörelser mer och mer.😍 Minst en gång om
dagen känner jag hur han bökar och sparkar där
inne, det är en helt underbar upplevelse.😍
 
 
Jag hade en sån där trött dag idag,
så jag sov länge. Vilket det ofta blir speciellt
när Max jobbar natt, det är så varmt och gosigt
i sängen då så man vill inte gå upp.😊
Men tillslut gick jag upp, då duschade jag och
fixade mig sen åkte jag till Johanna med Fia,
Greta och Amanda. Vi snackade hela kvällen,
Fia och Johanna var så duktiga och bakade scones.
Som jag haft sug efter det, så jag vart
jätte lycklig.😍
Det märktes nog med tanke på hur många jag åt,
åt nog minst 6 scones.😂 Men det är så gott
så kunde inte sluta, haha.😂
Sen åkte jag hem och la mig i soffan en stund,
Max hade redan börjat jobba men ville mysa med
honom en stund innan jag går och lägger mig.😊
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad mysigt :) gravidveckorna verkligen springer fram :)

Svar: Det är helt underbart😊 Dom gör ju det☺
Karolina Lundgren

2016-03-04 @ 22:21:23
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0