02 mars.

Jag är så uttråkad att det känns som jag håller
på att mögla. Det märker nog min stackars sambo
med för det är honom det går ut över.😂
Nu är jag ännu mer uttråkad för han har börjat
jobba och sitter i samtal, samtidigt som jag vart
sjukt sugen på glass men det kommer låta för mycket
från frysen så måste vänta tills han lagt på.😣 
Men sen, då jävlar ska jag käka glass så
jag spricker.🍨🍦
 
Imorgon ska jag äntligen lämna lägenheten
för att hitta på något som inte är ett måste,
som typ handla. Känns som det är det enda jag
och Max gör, handlar.😂
Fast nu har jag/vi planer veckan ut, imorgon ska
jag träffa snippi tjejerna, fredag ska jag äntligen
träffa Linda!, lördag ska jag och gubben till
hans kompisar i Borensberg och på söndag kommer
Greta och Albin hit så ska vi äta namnam från yamyam!😍
Jag längtar, ska be om extra tofu då med.😍
Nom nom nom!
 
Hallen är färdig också! Vart jätte bra,
målaren va jätte duktig och snabb! Tar ett kort
imorgon när det är ljus så det blir en rikigt
ljus och bra bild!☺
Men nu har Max lagt på så nu ska jag hämta glass,
sen kolla på sex and the city,
för att sedan gå och lägga mig.👌 
 
 
Den där lilla gos munnen!😂😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0