28 juni.

Idag drog jag och min kärlek hem till mina
föräldrar för Max skulle hjälpa dom byta diskmaskin,
men det gick inte så bra så vi ska tillbaka
imorgon igen.😂
Jag umgicks med mamma medans Max och
pappa pysslade med diskmaskinen, vi satt mest
ute i solen och framåt kvällen åkte vi ner till
byn och köpte thaimat. Jag var besviken, smakade
inget och var världens tråkigaste gryta. Hur svårt
är det att lägga till lite tofu istället för bara
grönsaker? Och man använder inte blomkål och
broccoli i en thaigryta.😑 
Vid nio tiden var vi hemma och då la vi oss i
soffan, men båda ligger och halvsover så blir
nog sängen snart.😊
 
Nya byxorna.👌
 
Haha, bullar på bulle ungefär.😂
 
Gos tjejerna.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0