27 juni.

 Igår vart det inte riktigt som vi tänkt, vi hade ju
tänkt åka till Linda men vi hade tvättstuga som slutade
14:30 vilket jag inte hade en tanke på när jag bokade
med Linda. Eftersom dom bor i Motala och vi i Linköping
hade vi inte vart framme förens tidigast 4 så vi 
bestämde oss för att ta det på torsdag istället.
 
Min duktiga karl tog faktiskt tvättstugan själv då
det är väldigt jobbigt för mig ny i slutet och det
var så himla skönt, tur jag har dig, munchkin.😘
Efter tvättstugan så tog vi en tripp till tornby
istället, jag fick två amningslinnen(skit fula så jag
kommer bara ha dom hemma och eventuellt på bb, men 
det köpte dom för att underlätta) och även ett till
par av dom otroligt sköna byxorna.😍 Vill ha 100 par,
vet inte hur jag ska lyckas ha jeans efter dom
där byxorna alltså, haha.😂
Sen gick vi in på ikea och köpte en badbalja till
bebis då det saknades och även 2 ramar så nu
kan jag sätta upp tavlorna i bebis rum.
Vi gick även in till toys r us och köpte present
till Melissa, vi hittade en grej som vi hoppas
att hon ska gilla. Vill inte skriva ut det än då
det även blir som en liten överraskning för mamma
Linda vad Melissa får.😉
På vägen hem stannade vi på ica i Johannelund för 
att handla lite som vi glömde i lördags och precis
när vi kommer ut ur affären ÖPPNAR sig himlen alltså,
jag hade lämnat min jacka i bilen men jag fick Maxs 
eftersom jag inte kan springa och ja, vi kan säga så 
här, jag hade lika gärna kunnat gå utan för jag vart
dygnsur ändå.😒 Vart en liten flod på gatan som jag
var tvungen att gå i för fanns ingen annan väg och
hela mina skor täcktes, skit kul att gå i det.😫
Riktigt jävla skit väder, vart översvämning överallt.
 
Så här vart tavlorna, nu ska dom bara upp på väggen.😊
Badbaljan är det inte värt att ta kort på för den
är jätte tråkig.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0