25 juni.

 Idag va vi så där klantiga igen som handlade
när det va så varmt, när vi kom hem så insåg 
jag verkligen att vi skulle vart på stranden
istället. Fy bubblan alltså, höll på att avlida.
Men vi var tvungna att handla, det nästan ekade tomt
i skåpen men nu är dom fyllda igen!
Men förhoppningsvis håller vädret i sig i veckan
så det blir stranden då, Max har semester nu
så vill passa på att göra saker nu innan han
börjar jobba igen!
Lyckades även övertala min gubbe att köpa jordgubbar,
vattenmelon och färsk ananas(dock var det faktiskt
Max som frågade om jag ville ha det).🍉🍓🍍😍
Så nöjd jag vart, han vet hur han ska göra
sin kvinna nöjd.😍😂
Efter vi kom hem har jag inte gjort så mycket,
tvingade mig själv att diska men det är det väl
det enda jag gjort.😂 Eller jo, jag satte upp
gardiner i pyrets rum som mamma sytt, tack mammi.😘
Men det är det enda, sen har jag legat döende med
fläkten riktad på mig.
 
 
Nom nom.🍓
 
Imorgon blir det att åka till Motala en stund,
fira lilla Melissa som fyllde 1 häromdagen.
Kan inte fatta att hon har blivit så stor, tiden
har gått så sjukt snabbt.😖
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0