24 juni.

 Trevlig midsommar.🌼
 
Jag och Max spenderade våran midsommar hos mina
föräldrar med Greta och Albin. Lite folk mot vad
jag är van vid men det va mysigt och vart mer mat
till oss. Speciellt mer jordgubbar till mig.🍓😉
Först vart det midsommarmat dock inte så jätte
traditionellt för mig som är vegetarian och
inte gillar något.😂 Men det som serverades slank
ner och åt nog 16 färsk potatisar.😂 Är inte så
förtjust i potatis annars men färsk potatis alltså,
det är gött ni.😊
Sen satt vi i solen en stund och sedan åt vi
jordgubbar.😍
Sen satt vi i solen igen, eller jag satt i
skuggan för jag klarar inte av värmen just nu,
satt på kylklampor och hade det under magen för
att svalka mig.😂
På kvällen grillade vi och umgicks med mamma
ett tag(pappa var tvungen att vila) och sedan
drog vi till Maxs kompisar och sa hej. Det vart
nästan att bara säga hej, vi stannade i en halvtimme.😂
Men det var för att jag nådde dåligt, förmodligen
pga av värmen. Klarar inte av den nu alltså, aldrig
mer vara gravid på sommaren alltså. Aldrig.😫
Sen drog vi hem och nu ska vi lägga oss i sängen
och kolla på Arn.😘
 
Du alltså, du är bäst. 😘

 
Jag var tvungen att sätta mig på altanen en
stund så jag kunde ha fläkten på mig.😂
Måste köpa en liten handfläkt alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0