20 juni.

Igår vart det att åka till valla med min kärlek,
Greta, Albin, Johanna och barnen. Hade hoppats
att förlossningen skulle starta efter vi gått
hela dagen, men icke. Fick inte ens en förvärk,
envisa unge.😂
Men iallafall, barnen red, sen lekte Molly i
lekparken och vi andra satte i gräset och chillade,
sen åt vi glass och dom andra spelade minigolf.
Kände att jag inte klarade av det just nu så
hoppade över det, plus att det är tråkigt.😂
Efter minigolfen åkte vi och åt lite thaimat och
sedan skiljdes vi åt och vi åkte hem och dog.😂
 
Kom en and med häftigaste mönstret på bröstet,
aldrig sett något liknande.😁
Syns lite dåligt på bilden.
 
Känner att den här fotbollen stiger mig åt huvudet, Max har nästan kollat på varenda match sen EM började. Det är i stort sett 3 matcher om dagen.😣
Men men, jag unnar min gubbe det då jag vet hur mycket han älskar det men jag tänker ändå klaga.😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0