15 juni.

Idag va jag hos på MVC igen, mätte magen,
tog blodprov och det gamla vanliga som vi
gör varje gång. Hon kollade även så han hade
fixerat(vänt på sig) och det hade han.😊
Så nu kan du komma!
Jag har haft 3 barnmorskor(kommer bli 4) under
den här graviditeten och jag önskar att jag
hade fått henne jag haft sist nu direkt för
hon är den bästa barnmorskan jag träffat! Jag
känner mig glad när jag lämnar efter jag vart hos
henne, till skillnad mot henne jag hade innan.
Eftersom jag gick i Motala först fick jag en som
va helt okej, inte bästa men kunde leva med
henne men sen sista besöket i Motala va hon
sjuk och jag fick en annan, hon skulle jag även
få när jag bytte till Linköping och hon fick
mig att bli riktigt ledsen alltså! Jag hade
ångest när jag tänkte på att jag skulle träffa
henne igen så det var då jag bestämde mig för
att byta och jag fick henne jag har nu och jag
ångrar inte bytet! Får jag fler(läs när jag får
fler) kommer jag nog önska att få henne för
hon är toppen!
Men tyvärr har hon tagit semester så dom här två
sista gångerna kommer jag få en annan, jag hoppas
hon är lika bra!
Har jag tur så bestämmer sig bebis för att
komma ut innan!😊
 
När jag kom hem åt jag lite sen la jag
mig ner för att vila en stund, hade tänkt
vila en timme innan tvättstugan men det slutade
med att det vart 6 timmar.😂
Som sagt helt jävla slut.😂
 
Och varken Max eller jag orkade laga mat
så det vart pizza(igen), knäppgöken bestämde
sig för att ta en familjepizza till sig själv
 och ja, han är bara knäpp.😂
Han orkade inte ens halva så det var
väldigt värt det.😂
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Gott med pizza :)

2016-06-17 @ 08:54:58
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0