09 juni.

Igår vart det att möta upp mina tjejer på stan,
först tog vi en lunch på yellow fellow. Det var
gott och dom hade så otroligt mysig lokal, dock
satte vi oss ute för solen tittade fram och då
måste man passa på.😍
Sen ville dom kolla i affärer men jag är höggravid
så jag satt bara ner i varenda affär.😂 Orkade
inte kolla på något, men det gör ingenting. Fick
ju umgås med folk istället för bara katterna.😂
Efter ett par timmar satte vi oss och tog en
fika, jag tog en morotscupcake och omg säger jag
bara.😍 Morotskaka är min favorit så finns det
tar jag det alltid, förutom på dom ställena
jag ätit det och det har vart äckligt då.😉
Sen vart det lite mer gående och sedan drog vi
till media markt, creed till killen som hjälpte
oss. Du har verkligen hitta rätt jobb.👌
Efter media markt köpte vi jordgubbar(svenska) som
jag smaskade på när jag kom hem.😍
Har lite kvar som jag ska äta nu tänkte jag,
nom nom.
 
Detta är vad jag ser när jag kollat neråt, en kula.
Ska ta en när jag står för då ser jag inte
mina fötter.😂
 
Badrummet på yellow fellow var verkligen unikt.👌
 
Idag har inte gjort något vettigt känns det som,
även fast jag haft tvättstuga, har dammsugit
och diskat flera gånger så nu vill inte
min rygg mer.🙁 Kom nu bebis, snälla. 😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0