07 juni.

 Idag har jag inte gjort ett smack egentligen,
har legat ner hela dagen. Eftersom jag vart igång
flera dagar i rad plus att jag sprang i lördags
så har jag ont i kroppen, speciellt i fötterna
och ryggen. Är så redo att ploppa ut bebis nu
alltså, imorgon går jag in i vecka 37 så snart
är det dags! Hoppas verkligen inte jag kommer gå
över tiden för då blir jag galen.😫
Imorgon blir det stan med Fia och Greta, hoppas
på bra väder men står att det ska regna och vi har
sån otur så det stämmer säkert.😒
Men vi får se imorgon!
 
Snart har även Max semester och jag hoppas
verkligen vi får bra väder då och att han vill
hitta på något då och inte bara sitta vid datorn.😒
För då kommer jag kasta ut den alltså, jag tycker
ju vi ska passa på att jag umgås bara han och
jag innan bebis kommer, men han tycker tydligen
att han ska umgås med datorn istället.😫
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0