06 juni.

 I natt tog jag igen all sömn jag missat dom här
två dagarna, sov ungefär 14 timmar.😂 Helt utmattad
och man måste ju passa på medans man fortfarande kan!
 
När jag vaknat tog jag det lugnt ett tag sen gjorde
jag iordning mig och vi drog till Max föräldrar,
Maxs mamma klippte honom och det var verkligen på
tiden. Knappt så man såg hans ansikte pga av håret
och skägget, nu är vinterpälsen borta
och han är sommarfin.😘
Dom bjöd på mat och efterrätt, svenska jordgubbar.
Jag åt så jag storknade, skulle kunna leva på svenska
jordgubbar och vattenmelon.🍓🍉😍 Finns inget bättre!
Vi umgicks ett tag sen vart det kväller så vi
drog oss hemåt eftersom Max jobbar imorgon.
Men tack för ikväll.☺
 
 
Så här går det när man ber sin sambo hjälpa
en ta lite kort på magen.😂
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0