05 juni.

 Vart en riktigt toppen dag och kväll igår!
Först kom folket för att fira mig, vi åt direkt
för vi alla var hungriga sen gick vi alla ut i det
fina vädret. Vi satte oss i lekparken utanför oss,
Alva ville köra "under hökens vingar" och jag sa
att jag kan vara med men jag kan inte springa så
jag kommer bli tagen så fort jag inte har den färgen.
Men ja, jag var med och var en av dom tre sista sen
kom färgen jag inte hade så började små springa
men när jag vart jagad så kom vinnarinsikten in
tror jag för jag börja spurta som fan.😂 Höggravid
och allt, höll i magen och boobisarna när jag sprang
och alla fick sig ett rejält skratt, förutom Max för
han hade precis gått in så han missa det.😉😂
När vi lekt färdigt gick vi in och fikade, sen gick
vi ut till en annan lekpark men Nathalie åkte hem
(tack för att du kom, ca super roligt att se dig).
Vi satt där och njöt i solen medans barnen lekte,
vi satte oss på en bänk som var gjorda för barn
så jag kunde inte rikigt hoppa in för magen tog
emot så halva min rån hängde utanför.😂 Det var
inte skönt kan jag lova och det är ingenting som
jag rekommenderar.😉
Vid sju tiden körde Max(han skulle till Motala)
hem Johanna och barnen medans vi andra gjorde iordning
oss och dom börja dricka lite. Vi satt och snackade
ett tag sen drog vi in till stan och satte oss på
en uteservering och drack drinkar, drack nog den
godaste frozen drink(såklart alkoholfri) jag testat!
Då kändes det verkligen som sommar, kommer nog bli
ett par såna i sommar.😍
Jag är inte så förtjust i alkohol så jag saknar
inte det för 5 öre och den alkoholfria va nästan
godare så detta var lyx för mig.😋
Iallafall, när vi suttit där en timme ungefär
så kom Johanna tillbaka och joinade oss, vi satt
och snackade tills halv 2 ungefär då kom min gubbe
och hämtade mig.
Vi åkte hem och la oss direkt, men jag kunde
inte somna förens vid 4 så vart inte många timmars sömn
varken inatt eller natten innan så är helt slut.😴😪
Men det va helt klart värt det, tack för ett super
bra firande och tack så mycket för presenterna
och blommorna.😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0