05 juni.

 Idag vart det en runda på stan med min gubbe
för att försöka hitta lite nya kläder fick
en himla massa presentkort i present.😍
Fick sammanlagt 900 kr på h&m, 1000 kr på new yorker,
250 på cubus och 400 på lager 157( tack Fia, Greta,
Johanna, barnen, Albin, mamma, pappa, Katharina,
Mats och Nathalie😘).
Och jag måste säga att jag älskar Linköpings shoppning
för hittade massor, vilket jag brukar ha väldigt
svårt för. Letade efter kläder som kommer passa både
nu och sen bör magen försvunnit eftersom det inte
är många veckor kvar.
Sen tog jag och min gubbe en fika i solen och njöt,
älskar detta väder! Även fast det är skit jobbigt
att vara gravid i denna värme kan jag inte låta bli
att älska den.😍
Sen åkte vi hem för Max skulle kolla på fotboll(Sverige
vann med 3-0👊), när matchen var slut åkte ni till
Borensberg för att grilla med hans vänner. Så vi
grillade åt och umgicks, men till sist fick jag
nästan tvinga Max att åka hem pga av att jag var så
jävla trött så höll på att somna.😂
Nu ligger vi i sängen och han kollar på något skit
på datorn men men. Tack för idag.😊
 
Vart även en svart sån klänning och en vit kofta.
 
 
Glömde fota denna på så vart H&M bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0