02 juni.

Igår gick jag in i vecka 36, vilket betyder att
det är 4 veckor(33 dagar) kvar tills bf.😍
Det är så overkligt att det är så nära nu, snart
är jag och Max föräldrar. Dom har veckorna har
gått så otroligt fort, nyss va det oktober och
jag plussade. Nu är det juni och jag är höggravid
och snart mamma.
 
Nästa gång vill jag inte vara höggravid på sommaren
iallafall, jösses alltså. Värmen tar död på mig,
jag orkar knappt resa mig upp ur soffan. Jag ligger
i soffan hela dagarna med fläkten riktad på mig för
jag orkar inget annat, vilket är jävligt frustrerade.😫
Har jag fått ett jävla sug på vattenmelon också.😂
Åt det förut och det var så gott,
kommer nog ta nästa halva snart.😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0