28 juli.

Igår åkte jag och min lilla familj till
trädgårdsföreningen och mötte upp Fia, Annette,
Johanna, Alva, Molly, Isabelle och Dennis.
Vi satte oss i gräset, hade picknick och bebismys
hela dagen.😍 Trädgårdsföreningen var riktigt mysig,
har inte vart där innan fast det ligger i Linköping,
men dit kommer vi definitivt åka till igen.☺
Speciellt när Noah är lite äldre och kan leka
i lekparken.😊
Framåt sen eftermiddag vart vi alla hungriga så
då bestämde vi oss för att gå till legends och
äta, så otroligt gott och väldigt prisvärt!
Jag rekommenderar er starkt att äta där.😃
 
Stort tack för idag, det måste vi göra om!😘
 
Alva är så stolt över sin lilla kusin.😍
 
 
 
 
När vi var hemma vart det gos med min lilla
groda, fick honom att le flera gånger.😍
Så underbart att se.😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0