06 juli.

I måndags kom Maxs mormor och morbror förbi oss
och hjälpte oss sätta upp saker på väggarna.
Äntligen säger jag bara, nu känns det verkligen
som vårat hem. Känns så opersonligt utan något
på väggarna, barnrummet vart jag mest nöjd med.
Det vart rikigt bra!
 
Idag(onsdag) ska vi åka till mamma och pappa igen,
Max ska hjälpa dom få upp poolen.
Jag kommer förmodligen inte vara till någon hjälp
alls, stackars min gubbe.😂 Han är så snäll som
ställer upp och det enda jag kan göra är att sitta
bredvid och vara moraliskt stöd.😐
Men men. 
 
Nu sitter jag i soffan och kollar på CSI, är
så otroligt sugen på vattenmelon och jordgubbar
men vi har inget av det hemma så det gör mig
väldigt frustrerad.😣 
Får ta min tredje isglass istället och hoppas
att det hjälper lite mot suget.😲
 
Våran gosiga tjej.😍
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken hårig arm du har karro

Svar: Haha, jag vet inte om du var ironisk eller inte men uppenbarligen är det ju Maxs arm
Karolina Lundgren

2016-07-06 @ 08:21:33
Postat av: Anonym

Uppdatera så man får höra om bebisen! :D

2016-07-19 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0