03 juli.

  Igår va vi i Borensberg och firade mammas 60-årsdag
igen, lite större än på hennes riktiga födelsedag
men fortfarande inte jätte stor. Men nästan
alla kom förutom Matilda och tråk Alva som vägrade
att följa med tydligen.😑
Men det var trevligt att träffa resten av
folket, träffade min morbror för första gången
på flera år så det var också väldigt roligt.☺
Även om det var sjukt jobbigt för mig under dagen,
förvärkar, trött som fan och kände mig allmänt
stor.🙁
Idag är det 2 dagar tills bf och sluta dra
ut på det nu unge och kom istället.😣
 
Vart inga bilder igår så det får bli
en från midsommar.
 
Idag har vart en seg dag, jag har vekligen storstädat lägenheten från golv till tak alltså. Vart helt slut efter det men hoppas att det lockar fram förlossningen att starta. 
Om inte fick vi en ren lägenhet iallafall, haha.😂 Plockade även ordning under skötbordet, så nu är allt sånt färdigt. Imorgon kommer även Maxs morbror och hjälper oss att sätta upp saker på väggarna, borren vi köpte va för dålig därför vi inte gjort det tidigare. Så det betyder att imorgon kommer bebis rum vara helt klart.😍 Saknas lite prydnadssaker och sånt men det kommer ju med tiden, vet inte riktigt vad jag vill ha än så ja. Det får vara tills jag hittar det jag vill ha, vet en grej jag vill ha dock. Men det får vänta tills bebis har kommit för behöver veta hans namn för att kunna köpa det, även om vi har bestämt namn så vågar jag inte köpa det innan ifall han kommer ut och verkligen inte ser ut som en som det namnet vi valt.😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0