02 juli.

  I onsdags gick jag in i vecka 40, vilket betyder
att idag är det 3 dagar kvar tills bf.😊
Jag hoppas verkligen att han kommer snart, jag
är inte alls sugen på att gå över tiden då
det är så otroligt jobbigt.😣
Förlossningen då? Får frågan om jag är nervös
inför det hela tiden och helt ärligt, så nae.
Det är jag inte, Linda tyckte jag var så knäpp
som var så lugn när vi prata om förlossningen.😂
Haha, jag är nervös på ett sätt. Att något ska
gå fel med bebis, har vart otroligt nervös
över det hela graviditen. Har längtat efter barn
så länge att jag är livrädd just nu att något
är fel eller att något ska gå fel. 
Så pyret, kom ut och lugna din mamma nu!❤
 

Kommentarer
Postat av: emelie jonasson

Kommer gå hur bra som helst :D

Svar: Jag hoppas det😊
Karolina Lundgren

2016-07-02 @ 19:00:09
URL: http://emeliejonasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0