30 januari.

 Idag kom Johanna och barnen på besök, vi hade lite
girly girl tid med att måla naglarna och jag färgade
håret på Johanna. Johanna gjorde sina pannkakor som
jag har längtat efter i flera veckor, äääääntligen
sa mina smaklökar! Haha. 
 
Barnen fick några flygande älvor av oss, Mollsan
vart dock rädd för dom men vi andra tyckte dom
var häftiga. Dom flög verkligen vilket jag
inte trodde att dom skulle göra. 
Dock måste dom lära sig landa, dom bokstavligen
kraschade in i väggen och liknade.
 
Katterna tyckte dom var intressanta.
 
 
Nu sitter jag och gubben i soffan och kollar
på transformers. Max ska snart nörda med sina 
vänner och jag lär somna snart, sov bara knappt 5
timmar i natt eftersom jag klantade mig och sov 
till 22 tiden igår. Så nu är jag trött som en
döende sill, ögonen går i kors på mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0