27 januari.

 Idag gjorde jag och Max något jag längtat efter
hur länge som helst, vi beställde äntligen barnvagn!😍
Jag lyckades bestämma mig vilken jag ville ha, gubben
sa att jag fick bestämma själv men ändå lyssnade
jag lite i slutet på vilken har tyckte var finast.
Vad snäll jag var där. 😌
Men nu är det där gjort och jag är så nöjd. 
Vi kommer dock inte hämta ut den förens i maj, 
så det är ett tag kvar men tyckte det kändes onödigt
att ha den hemma innan. Den kommer bara ta plats och
risken är att jag kommer bli så sugen på att köra
den så jag kommer köra den tom bara för att.😂
 
Förhoppningsvis har vi fått tag på en trea när vi 
hämtar vagnen så den kan stå i bebis rum i 
väntan på att han eller hon kommer.
 
Vart denna snygging, med små får i sufletten.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0