24 januari.

 Jag och Max tog en tripp till hans föräldrar,
tycker vi båda är dåliga på att träffa våra familjer.
Men Max är speciellt dålig på det.
Dom bjöd på mat, tacos som alltid slinker ner även
om man äter det 7 dagar i rad som Miriam Bryant.😉
Sen satt vi bara och umgicks, pratade
om allt möjligt. Vi diskuterade lägenhet,
det är i stort sett omöjligt för oss att få en
lägenhet i Motala men det är ju där jag helst vill bo.
Och dom vill ju ha sin son och snart sitt barnbarn
nära, plus att det är skönt för oss om vi behöver
hjälp eftersom jag har mest folk i Motala som jag
känner och umgås med.
Men som sagt det är i stort sett omöjligt,
min vanliga otur.😒  
 
Du alltså, du är bäst.❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0