21 januari.

  Hade en trevlig dag igår med min älskling,
Annette, Amanda och Greta.
Vi ägnade över 2 
timmar på lekia och bara
kollade på barnvagnar och babyskydd, jag och Max
har bestämt oss för vad vi ska ha för vagn.
Det kommer blir en Emmaljunga duo edge,
den va favoriten.😍
Så underbar att köra, rymlig liggdel och
otroligt jäkla snygg! Nu ska vi bara välja färg,
Max har sagt att det är jag som får bestämma.😉
Duktig karl har jag!😘
 
Står mellan 4 färger, alla ganska neutrala
och enkla men så snygga!😍 
Jag skulle vilja se alla i verkligheten
samtidigt för alla fanns inte i butik,
men har sagt till karln att vi ska åka till
fler butiker och se om alla färger finns
där så man kan se dom live.😊
 
Efter lekia vart det rusta, köpte lite nytt och
roligt. 
Bland annat 2 nya lampor
till vardagsrummer och en ny stekpanna.
Vet dock inte om ,
den är bra men den var snygg iallafall.😉
 
 
Idag var en seg dag för mig,
hade svårt att komma upp.
Så idag har det inte hänt så mycket,
vi var på Max förut och testade deras nya
vegohamburgare.
Bbq samdwich gillade inte jag,
oumph är för likt kött och den smakade bbq
vilket jag inte gillar. Men gubben gillade den,
halloumi burgaren va godare.😊
Nästa gång ska jag ta en Maxbox så jag får
ett munin glas!😍 Haha.😊
 
Älskade du, låt tiden gå snabbt!❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0