19 januari.

 Det känns som jag håller på att växa
fast i soffan.😂 Seriöst, jag har inget liv,
jag målar naglarna och kollar på Hawaii five-0
på dagarna.😂 Så intressant.
Men imorgon ska jag äntligen komma ut!
Jag och gubben ska ta en tripp till Motala och
göra lite ärenden och sånt. Bland annat besöka rusta
och se om vi hittar lite smått och gott,
samt åka till lekia för att kolla på barnvagn!😍
Vi ska inte köpa någon än för jag vet inte vad jag
vill ha för färg eller chassi än. Jag vet dock
vilket märke ochans det är ju såklart älskade
emmaljunga! Så jag tvinga gubben att åka och
kolla så vi vet ungefär vad vi vill ha sen när
det väl är dags att köpa.
Plus att jag längtat efter att få klämma och
testköra vagnar.😍
 
Älskar hur hon sover.😂😍
 

Kommentarer
Postat av: Fia landberg

Åh att köpa barnvagnen va det roligaste under graviditeten! 😍 Vi ska oxå in till Motala i morgon då kanske vi stöter på varandra, ska ni till gallerian något? 😄

Svar: Det har jag längtat efter länge😍 Har haft två barnvagnar till guddottern men det här känns mer speciellt😍 Ja, det kanske det blir och det gör vi kanske isåfall😊
Karolina Lundgren

2016-01-19 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0