18 januari.

Jag tycker det är så häftigt att läsa om vad
som händer med bebis varje vecka,
det är så häftigt att det pågår inuti min kropp.
Att våran bebis utvecklas från ingenting till
en liten person, kroppen är ju bra häftig!👊
 
På onsdag går jag in i vecka 17 och 9 februari
får vi se vårat mirakel igen.
Det känns som tiden står still samtidigt
som tiden går så otroligt fort.
Det är så mycket blandade känslor hela tiden så
man blir ju lite galen ibland, mest är det
lyckokänslor blandat med stress och oro.
Men Max och jag klarar allt så det kommer lösa sig,
det gör det alltid.
Det har aldrig vart en lätt väg,
men vi har klarat allt!
När vi får hålla vårat mirakel i famnen
kommer inget annat betyda något!❤
Ä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0