17 januari.

Nu blir det lite personlig information,
så hoppas ni inte är så känsliga.😉
Seriöst, jag har aldrig haft så mycket problem med
mina bröstvårtor som jag haft under graviditen.
Och den har bara börjat, så jag undrar om dom kommer
överleva resten av tiden.😂
Så illa är det väl inte egentligen,
men det känns som det ibland.🙈
Dom är så ömma att jag inte kan nudda dom,
duschstrålen kan inte ens nudda dom för då
skriker jag, Max har nypt i dom på skoj ett
par gånger och det har han fått ångra.😂
Det som är värst är att dom är så torra
att dom spricker och kliar, det blir jag galen på!
Jag måste smörja med purelan flera gånger om dagen
för att dom inte ska spricka, men det kommer
bli en aning dyrt om jag ska behöva göra det tills
jag slutat amma, för jag siktar ju på att jag ska amma
och då lär jag behöva smörja dom med.
Men ja, jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Bebis är värd allt det här!❤
 
Snövit håller en vakande tass över bebis!❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0