16 januari.

Jag har haft en sån där dag där man egentligen
bara vill ligga i sängen och dega, vilket jag
egentligen gjorde i stort sätt hela dagen.😂
Låg kvar tills Max kom hem från jobbet någon gång
efter halv 4, så jävla slappt.😂
Då duschade jag, åt lite, sen åkte vi och handla,
först lämnade vi tillbaka tapeter vi köpte för ett
par månader sen. Vi tapetserade om i vardagsrummet,
eller snarare Max mamma gjorde det för hon va
mycket duktigare! Jag suger på sånt.🙈
Iallafall då köpte vi tapeter till hallen också
för Simba det lilla arslet har klöst på väggen så vi
måste fixa det, men vi fick ett underhållserbjudande från bostadsbolaget om hallen som vi accepterade
istället. S
å idag lämnade vi tillbaka tapeterna,
men eftersom det bara är 30 dagars öppet
köp så fick vi ett tillgodokvitto istället.
Det lönade sig ska jag säga!
Vi köpte dom för 49 kr st men när han i kassan
skannade in dom så stod det 149 kr,
vi fick alltså ett tillgodokvitto på 900!✊
Ibland har man flyt och rusta har mycket fint
så jag klagar verkligen inte,
synd bara att dom inte har bebis saker.😆
 
Nu sitter jag och kollar på Hawaii Five-0,
Max sover sen flera timmar tillbaka och det
gör även katterna.😴
Sitter och funderar på vad man kan hitta på
imorgon, Max jobbar som vanligt och jag är rastlös.
Jag måste ut ur lägenheten innan jag börjar
klättra på väggarna!😲
 
Vart lite mer kläder till bebis, men börjar
redan bli trött på att köpa vitt och beige.🙈
Har tydligen smittat av mig på Max så han blir
med sugen på att gå och kolla på bebiskläder
hela tiden.😉
 
 
Magen i vecka 16( 15+3 ),
man kan tro att det ligger mycket bullar där i!😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0