15 januari.

Jag är så galet uttråkad att jag spyr snart,
Max sover redan för han börjar jobba klockan sex
 vilket betyder att han kommer gå upp redan klockan 
fem och jag har inget att göra. Så nu sitter jag
här och halvsover huvudvärk och kollar på Hawaii
Five-0, hade ju hellre gjort något om man säger så.
Men istället ligger jag i soffan och pillar i 
naveln tillsammans med katterna, haha. 😂
Vilket intressant liv jag har.😂
 
Här hade jag och katterna en rikigt mys stund!😍
 
 
Minns ni när jag var ett riktigt klantarsle
och 
halkade i duschen? Haha.🙈
Jag kollade igenom gamla bilder och hittade
en bild på mina blåmärken från den gången.
Jag minns det så väl än, det gjorde så jävla
ont att jag satt i badkaret i typ 40 minuter 
och bara tjöt.🙈 Jag hade dock tur att mina armar
hamnade över sidorna på badkaret och att de
tog smällen och inte mitt huvud.
Som tur va Max på väg hem då så om jag hade
slagit i huvudet hade jag inte legat där ifall
jag blivit medvetslös. Sen dess är jag jätte
försiktig när jag rör mig i duschen, vi
behöver en ny halkmatta. Vill inte halka
nu när jag är gravid, men varje gång vi är
och handlar så glömmer man alltid bort att
köpa en så det blir aldrig av fast det är flera
månader sen jag halkade i duschen.
Så lär av mig, köp en halkmatta och akta er när
det komemr shampoo, balsam eller liknade på
golvet, det blir en dödsfälla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0