15 januari.

På tal om den förbannade sjukdomen cancer,
straxt innan jul fick jag och min familj världens 
bästa nyheten. Pappa har sparkat skiten ur cancern!
Min snälla, fina, älskade pappa är alltså cancerfri!👊
 
2015 var ett jobbigt år med mycket psykisk smärta
för mig och min familj och mycket fysiskt samt psykisk
smärta för min pappa. Så att han vann över skiten är
en så stor lättnad, men än är det inte över.
Pappa återhämtar sig fortfarande och det går tyvärr
inte så bra och våran psykiska smärta kommer finnas 
kvar länge. Tillsammans med rädslan och oron..
 
Men pappa, i sommar blir du morfar för sjätte gången
och jag hoppas att du kommer må som förr när
vårat lilla troll föds för jag vill att du
ska kunna njuta första gången du håller
henne/honom 
och inte må dåligt. 
Så pappa, ge aldrig upp!
 
Mycket kärlek från din minsta dotter!❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0