14 januari.

Klockan är straxt efter tolv, jag är trött
samtidigt som jag inte är trött.
Jag har haft det så hela dagen, samt ont i huvudet
igen och nu har jag ont i vänstra sidan av magen.😔
Riktigt härlig dag alltså!
Den har bara spenderats i soffan med min karl
när han kom hem från jobbet, vi har kollat på
"så mycket bättre" från 2015. Både jag och Max
har blivit ett "fan" av Miriam Bryant efter
hennes versioner på låtarna,
jag har alltid gillat pushar play och dragon
men gillar henne mer nu!😍 Riktigt grym tjej,
vi har 2 eller 3 avsnitt kvar tror jag det är.
Eftersom de sista Maria Wern inte gick att
få tag på, inte ens på dvd så antar vi att dom inte
släppts än eller något så vart det så mycket bättre.
Frågan är vad vi ska se på efter, om någon har
något tips på serier eller film serier så
säg gärna till! Jag är öppen för det mesta,
men mord är det jag gillar bäst!🙈
 
 
 
Att inte må bra och ha ont är så värt det
för jag vet att du kommer komma i sommar!
Mamma längtar efter dig❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0