14 januari.

 Ingen som är duktig på photoshop som skulle kunna
hjälpa mig med en ny header?
Det skulle vara jätte gulligt isåfall!🌼
 
Jag är så sjukt trött på utseendet på min blogg, 
det är skit fult helt enkelt.😫 Bakgrunden kommer
nog Max kunna hjälpa mig med eftersom han är datanörd
och även it-tekniker, haha. Men det är headern som är
problemet, jag har photoshop själv men jag fattar
verkligen inte hur man använder skiten.
Jag hoppas någon har lust att hjälpa mig,
det skulle vara guldvärt!🌼

 

Kommentarer
Postat av: Fia landberg

Skriv till Linn sackariasson på fb, hon gör min design och är så sjukt duktig! :)

Svar: Skulle hon gå med på att göra en okänds design?^^
Karolina Lundgren

2016-01-14 @ 01:49:39
Postat av: Fia landberg

Zakrisson* ska det självklart vara ;)

2016-01-14 @ 01:50:48
Postat av: Fia landberg

Ja du kan ju alltid fråga, vi kände inte varandra innan jag frågade om hon kunde göra till mig :)

Svar: Okej, tack för tipset :)
Karolina Lundgren

2016-01-14 @ 02:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0