13 januari.

Jag sitter och kollar på barnsaker, jag blir så himla
tagen av allt som behövs! Jag visste att det var 
mycket som skulle köpas eftersom jag har mycket
folk omkring mig med barn men nu när man ska köpa
det själv så inser man att det är otroligt mycket.
Herregud alltså, och det värsta av allt är?
Att jag ser så mycket som jag vill ha, jag vill 
shoppa loss! Men vi har inte möjlighet att göra det
utan får ta lite i taget, det jag längtar mest
efter 
är att beställa barnvagn!
Jag älskar barnvagnar och har gjort det ett tag,
jag har vetat vad jag ska ha 
för barnvagn i 100 år
och det solklara valet är
emmaljunga!😍 
Vet dock inte färg än eller vad vi
ska ha för chassi utan det får jag och Max kolla 
på när det är dags att beställa, vilket är inte 
så långt kvar egentligen eftersom tiden går så
 otroligt fort. Jag gick in i vecka 16 idag,
det kändes som jag fick reda på det för 11 veckor
sen och nu är jag helt plötsligt i vecka 16.😰
Det jag behöver dock är en amningskudde som jag kan
ha när jag sover, sover som ett arsle rent ut sagt.
Det känns onödigt att köpa en gravidkudde och en
amningskudde när jag lika gärna kan sova med 
amningskudden. Hittade en med muminmotiv på
lekmer och den ska jag verkligen införskaffa mig!😍

Rena skönheten!😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0