12 januari.

Jag älskar mumin, varje gång jag ser något med mumin
motiv så blir jag helt till mig, haha.😍😂
Dock tycker jag det är svårt att hitta något
med mumin, åhlens är de som brukar ha lite.
Som till exempel koppar, men en kopp för 199 kr 
känns lite saftigt för man vill ju ha flera stycken.
Så förstå min glädje nu när Lindex har fått in massor
muminkläder igen som dom brukar ha ibland, för den
här gången så har jag en bebis på g som jag kan
shoppa till! Dock så är det mycket tunnikor och
sånt till flickor, och kalla mig gammal modig
eller 
vad som helst men jag vill ha
flickigt till flickor
och pojkigt till pojkar. 
Så jag får vänta och hoppas att det finns kvar! 
 


Vi vet ju inte än vad vi 
väntar,
det får vi förhoppningsvis reda på 9 februari
när vi har vårat andra ultraljud. Ligg bra då bebis
så vi k
an se om det är en liten flicka eller pojke!😍
För mig spelar det ingen roll och inte för Max heller,
han vill ju dock ha en pojke av samma anledning jag
vill ha en flicka. Sen om vi får en pojke och han 
vill måla naglarna, ha klänning o.s.v då kommer han
såklart få ha det, jag målar gärna naglarna.
Och vi kanske får en flicka som absolut inte vill 
ha klänning eller måla naglarna, utan vill spela
fotboll, brottas och bli skitig under naglarna.
Vi skulle aldrig älska någon av dom mindre, 
så länge mitt barn är friskt spelar det ingen
roll vad det är för kön, jag vill bara att mitt
barn ska vara friskt, vara lycklig och må bra.

Men kom nu lilla bebis, vi längtar efter dig!😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0