11 januari.

Min söndag spenderades hemma hos mamma och pappa med
min gubbe, Johanna, Albin och Kornelia. 
Va väl inget speciellt som hände utan jag ville bara
umgås lite med mamma och pappa, dock vart det inte
som 
jag tänkt så nästa gång kommer jag tänka
lite annorlunda om man säger så.
Jag önskade att mamma skulle göra sin fake risotto och
snälla mamma gjorde den, så som jag har saknat den.😍
Jag har inte gett mig på att göra den själv för att så
rädd att den ska bli äcklig så jag förstör den så jag 
överlåter den åt mamma, haha. Alla fick käka vego
versionen förut Albin som hade med kattmat(tonfisk)
och hällde på sin mat, haha.😂
Jag vill redan ha 
den igen och jag förstår inte
varför jag är så kär 
i den för det är världens 
mest simpla ingredienser.

När jag och Max kom hem la vi oss bara i soffan
och kollade på Maria Wern, vi har blivit lite
besatt av dom så vi kollar igenom alla men vi
har inte alls många kvar så vad ska man kolla på
då?😢 Herregud, kommer gå under. Skämt åsido.😂
 

Min måndag har jag spenderat med min kärlek som
för en gångs skull är ledig i ett par dagar,
vi hade tänkt gå promenad men det var plus grader
ute så snön hade smält. Vilket betyder att det var 
slask ute, inget direkt roligt promenadväder.😒
Vi gick bara till apoteket och köpte ny lotion
samt duscholja till mig. Har alltid vart torr
men tror en blandning mellan att jag är naturligt
torr, graviditen och vintern har gjort att jag
så galet torr att huden spricker ibland på vissa
ställen. Det vart produkter från eucerin som
jag ska testa, jag hoppas verkligen att det ska
hjälpa för det är så jobbigt att vara torr.

Nu ligger jag och Max i soffan igen, vi har
haft tvättstuga under kvällen men stackars Max
fick ta hand om det sista själv,jag har fått 
sån jävla huvudvärk som har suttit i sen igår
kväll. Och alvedon verkar inte hjälpa, som
grädde på moset har jag fått värk i nacken
och ryggen blir bara värre och värre.
Jag kommer ju bli sängliggandes när jag har
kommit längre i graviditeten om inte ryggvärken
blir bättre, det är något jag inte hoppas på.😔

Jag älskar dig! ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0