10 januari.

 Jag gör exakt samma sak nu som jag gjorde
igår 
när jag skrev mitt inlägg. 
Sitter och bara degar i soffan.😂
Min gubbe är hemma nu iallafall men han sover redan
för han hade sovit värre än vad jag hade gjort.
Va så sjukt svårt att somna ensam och speciellt
helt ensam hemma.😔 Men nu är han äntligen hemma,
så inatt kommer jag inte sova bra för det har jag inte
gjort på ett par veckor på grund av graviditeten
men jag kommer sova tryggt!❤
 
Min lördag spenderades med Jennifer och sen även Max.
Jag och Jennifer åkte till Max(restaurangen) och åt,
sen satt vi kvar och snackade ett tag. Sen åkte vi
hem till mig&MJax och gav min Max mat som vi köpt med
oss, sen kollade vi film.😊
Max gick och la sig innan filmenvar slut så jag
och Jennifer såg färdigt den sen så snackade vi bara.
Är så skönt att ha någon att prata med.
Ja, jag har Max och jag älskar honom och att
prata med honom men jag tror alla par kan hålla
med om att det är skönt att kunna prata med någon
annan av samma kön som även har gått igenom
en graviditet.☺
 
 
Har inte blivit så mycket som jag träffat
mina vänner sen jag vart gravid för från vecka 6
 ungefär till vecka 12-13 så var jag så sjukt trött
att jag vissa dagar kom jag inte ens upp ut sängen.
Men nu börjar jag må mycket bättre och jag är
väldigt rastlös så det är skönt att jag har
orkat börja träffa folk igen!
 
Snövit kröp in under min filt och gosade ner sig!😍
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder och söt kisse :)

Svar: Tack så mycket :)
Karolina Lundgren

2016-01-10 @ 09:13:03
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0