08 januari.

 Jag har tusentals bilder,
okej inte rikigt så mycket men jag har många
bilder jag inte publicerat än.
Så jag tänkte publicera dom nu och skriva om de
dagar jag minns, kan bli bilder som redan har visats
någon gång men det får ni helt enkelt leva med,
jag kan inte hålla reda på vilka bilder som har
lagts upp på bloggen och inte, haha.😂
 
 
Min lilla tjej följde med hem en dag i somras.😊
 
Det vart som vanligt tacos när Saga får bestämma.😂
  
Saga och Simba.


Det var blött ute men det hindrade inte oss
från att gå ut och leka.😃
Saga och Max.
 
Sen Molly kom på besök då vart det lite mellis.

Molly.
 
Saga och Molly.
Det lite målande på balkongen för det var så
satans varmt ute.
 
Saga, Molly och Max.
Barnen ville att Max skulle läsa för dom så
dom myste sig ner i sängen och läste.😍

När skruttan skulle hem så regnade det och var
riktigt kyligt så 
då åkte de tråkiga kläderna på.😩
 
Första gången jag träffa Melissa,
Melissas lilla hand.😍
 
Fötterna.😍
 
Max håller i Melissa för första gången.😍
 
Bebis chillade på mig.
 
Så himla liten hon var!

Jag drog till nya jobbet för första gången!
På ett trygghetsboende i gamla stan, var så himla
roligt ställe att jobba på!
 
Jag och Max skulle vara barnvakt åt Saga då
hämtade 
vi upp Alva och Molly med och tog en
tripp
till Leos lekland.✌
 
Försökte att ta en normal bild på barnen,
men det visade sig vara omöjligt.
 
 
 
 
Efter vi släppt av Molly hos sin pappa åkte vi 
hem till oss, Saga&Alva följde även med och sov över.

Saga hade lite nya kläder och skor som väntade hemma
hos oss så dagen efter invigde hon dom när vi
tog en tur hem till mina föräldrar!
 
 Helgen efter kom barnen och sov igen för vi skulle
vara barnvakt igen. 
 
Barnen plågade stackars Max, haha.
 
Vi firade Max lillasyster och jag fick min
alldels egna lilla söta mini paj.
  
Fjutt Rocky låg och sov mot mig.😍
 
 
I augusti flyttade Max in på riktigt!❤
Fast vi har bott tillsammans från början egentligen.😆


Leklandet i Motala har så jävla awesome thai mat,
deras tofu blir samma konsistens som en tvättsvamp
och det älskar jag.😍 Har inte vart sugen på asiatiskt
under graviditen och det är jag fortfarande inte,
men vart sugen på leklandets thai.
 
Haha, vi har världens knäppaste katt.
Hörde att det var något som lät i köket så jag
 gick och kollade då stod Shanti på bordet( där hon
inte får vara ) och käkade bröd. Hon hade öppnat upp
påsen och smaskade i sig själva brödet.😂😍
 
Jag, Max, Alva och Greta var på Linköpings stadsfest,
innan vi gick dit åt vi på Sol och Ris, deras tofu
var äcklig. Slemmig som en snigel, usch.😫
 
Fina Alva.😍
 
Min snygging på en mekanisk tjur, han sög.😂😘
 
Vi åt glass på bosses, det var mäktigt som satan.
 
Jag och Max skulle ta en mysig tripp ner
till liseberg, vid borås upptäcker jag att 
det är stängt den dagen, hahaha. Så besvikna.😂
Men då vart det en tripp till Ullared istället 
och det gjorde mig nog mer nöjd än om vi hade 
åkt till liseberg. Vi kom hem med massor roligt,
bland annat massor inredning, spel, leksaker och kläder
till Saga och Melissa, kläder till Max, några trosor
till mig och massor annat.
 
Lampan och lakanen köpte vi.
 
Melissa i en outfit hon fick av oss från ullared.😊
 
Och snutten fick hon av oss.
 
Nu orkar jag inte lägga upp mer för nu ska jag
ta och sova, får dock lägga mig ensam i sängen
för Max jobbar natt. Dock jobbar han hemifrån så
han är här så jag slipper vara själv.
God natt alla!🌛

Kommentarer
Postat av: Ashley

så härliga bilder:>)

Svar: Tack så mycket :)
Karolina Lundgren

2016-01-08 @ 04:07:33
URL: http://ashely.blogg.se/?tmp=10087

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0