08 januari.

 Jag sitter i soffan och bara dör just nu, haha.😂
Sambon ska iväg och träffa vänner, jag är sjukt trött,
är snorig och har ont i huvudet. Samt att jag måste
komma 
på vad jag ska äta ikväll, är så tråkigt att
laga 
mat själv så jag måste komma på något som går
snabbt,
är enkelt men ändå gott.
Tacos, det blir tacos.✌
Sen blir det att bara ligga i soffan hela kvällen 
och hoppas på att det finns något bra att kolla
på ikväll för att gubben tar med sig datorn och min
dator är död pga av Snoopy bet sönder sladden och
jag har inte brytt mig om att köpa en ny eftersom
Max tog med sig sin dator som är så mycket bättre.
 
Imorgon ska jag träffa Jennifer, det var länge
sen så det ska bli kul att träffa henne!😃
Vi har inte rikigt bestämt vad vi ska göra än
så vi får se imorgon vad vi hittar på för något.
 
Men nu ska jag gå ner till affären och köpa
tacobröd, ha en fortsatt trevlig fredag!😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0