07 januari.

  Jag fick upp min gubbe förut, fast det tog 100 år
och jag fick ta hjälp av Greta. 
Men jag fick upp honom!✊
Vi hämtade upp Amanda på vägen och så mötte
vi upp Greta och Albert, vart lite tittande på stan
och 
sen fika, jag var dock hungrig och det får man
förbli 
i Motala för dom kunde inte ens göra en macka
utan 
ost och skinka för brödet var slut, 
vilket jävla café.👎
Och nu gnäller jag sådär mycket igen, haha.😂

Efter stan släppte vi av Amanda och åkte förbi och
lämnade Sagas leggings, blir så förvånad varje gång
jag ser Melissa. Dom växer så fort i den åldern,
känns som det var igår när Saga var så liten.😍
Nu är hon en lång sparris som börjar skolan efter
sommaren, herregud säger jag bara. Jag känner mig
helt plöstligt väldigt väldigt gammal.😂
 
Det allra bästa med dagen var att vi köpte
bebis allra första kläder!😍
Det vart lite "tråkiga" färger, för vi vet ju
inte kön än så vi tog färger som passar till båda
könen. Vi måste ju även vänta mer tills sommarkläderna
kommer eftersom bebis är beräknad till 5 juli.😊
Allt var så smått när jag tog kort på stod och nästan
skrek för att det är så smått, Max titta på mig som
jag vore helt knäpp i huvudet, haha.😂

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0