06 januari.

 Idag hade vi Greta och Albin på besök,
vart snack och spel.
Jag vann över Albin på alfapet med 1 poäng,
det var nog det bästa på hela dagen!✊ Haha.
Vi var lata och hungriga, så det  vart donken och
jag förstår verkligen varför jag sluta äta det.
Dom har världens tråkigaste utbud när det
gäller vegetariskt, en jävla bönburgare och
jag hatar bönor! Så äckligt, så jag gjorde en
speciell mcwrap med bara grönsaker och sås.
När jag sa grönsaker trodde jag verkligen att jag
skulle få tomat och sånt, fick bara lök och
sallad så tog bara några tuggor men det var så
äckligt att jag inte fick i mig mer.😫
Så från och med nu blir det bara "Max",
men är så trött på deras vegetariska så jag längtar
galet efter deras 5 nya vegetariska alternativ!😃
 
 
Shanti hjälpte husse! 
 
 
Imorgon blir det att åka till Motala med älskling
för att möta Albin och Greta, ska byta ett par
leggings som Saga fick av oss i julklapp,
dom var för stora. Sen be dom ta bort ett
larm på en mössa jag köpte för ett tag sen,
hur kunde dom missa det? Och varför pep det
inte när jag gick ut? Letade som en galning
efter kvittot så jag kan bevisa att jag köpt
den så dom inte tror att jag tagit den,
men jag hittade det som tur va.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0