05 januari.

 Första gången jag träffa Max var på krogen, 
vi hade tydligen gemensamma vänner.
Jag tyckte han var söt
men mer än så var det inte, vi pratade inte ens.
Ett tag senare hamnade vi på samma fest och intresset
från min sida steg, det var något med honom som gjorde
att jag vart intresserad av honom innan vi ens hade
pratat. Vi firade även nyår på samma fest då pratade
vi lite och samma sak på Isabelles födelsedagsfest.
Jag la till honom på facebook och vi började
prata där. Varje gång telefonen plingade önskade
jag att det var han som skrev och när det var han
log jag som ett fån. 
I samma veva blev pappa sjuk och jag krossades,
jag gick sönder inombords då var det Max som gjorde
mig glad och fick mig att hålla ihop.
På alla hjärtans dag
 spenderade jag kvällen med
honom, det gjorde mig så otroligt glad att han
ville spendera den med mig. Den kvällen kände jag
att jag började bli kär i honom, det var något
med honom som gjorde hela mig svag och så lycklig.
Våran första kyss minns jag än idag så väl, mitt
hjärta slog så fort och hårt,
då var jag fast på riktigt. 
 
Snart har vi vart tillsammans i ett år och vi
väntar vårat första barn tillsammans.❤
När jag tittar på dig så är jag så glad att du valt
mig, jag är så glad att du ska bli pappa till våran
lilla bebis, jag är så glad att det är du som
jag får somna brevid och vakna upp brevid.
Det har gått snabbt i vårat förhållande men med dig
känns det så rätt att tiden inte spelar någon roll.
Jag älskar dig,
du är min allra bästa vän och min själsfrände!❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0