04 januari.

 Idag vart det en runda till Motala för en fika på
stan med Annette, Fia och Greta.
Det var trevligt, vi hade mycket att prata om så
det vart riktigt mycket kvinnobabbel.😂
Vi gick och kollade lite på stan och jag är så sugen
på att köpa bebiskläder! Men eftersom vi får en
sommarbebis kommer vi behöva tunna kläder och lite
tjockare om det blir som förra sommaren, haha.
Just nu är det ju bara tjockare kläder och jag
vill veta kön så jag vet om jag får köpa små
söta sommarklänningar eller om det blir
små söta pojkkläder.😍
 
9 februari är det dags för andra ultraljudet och då
får vi förhoppnings veta, plus att jag hoppas
sommarkläderna börjar komma så jag får börja
shoppa bebisgrejer! Jag har längtat efter det länge!😍
 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Svar: Ja, vänta bara! Snart är den bara ivägen och man önskar att man får tillbaka sin vanliga mage xD Men det har klart sina mysiga stunder också :)

Svar: Haha, jo. Det förstår jag ^^ Men just nu ser det bara ut som jag ätit för mycket i vissa kläder :'D
Karolina Lundgren

2016-01-05 @ 15:08:21
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0