04 januari.

 Det är så roligt att se de olika reaktionerna på mitt
inlägg om städerna vi fundera på att flytta till.😂
Motalaborna tycker absolut inte att vi ska flytta till
Linköping och så är det tvärtom med Linköpingborna.
Vi, framför allt jag vill flytta till Motala, det är
första handsvalet för oss. Men det är svårast så vi
söker ju i båda städerna så vi inte står där sen.😫
 
 
Max har familj i Motala och vänner i Motala så det
känns ju som det är lättare för honom att flytta till
Motala fast jag vet att han föredrar Linköping
egentligen där han har sina vänner.
Jag känner mig bara vilse i Linköping, jag har några 
vänner där men det är inga jag träffar hela tiden om
man säger så, även fast jag önskar att det vore
oftare som vi sågs. Det kanske ändras om det skulle
bli Linköping som vi måste flytta till, men jag är 
rädd att det inte kommer bli det. Att jag kommer 
känna mig mer ensam än vad jag gör här i Skänninge.
Så mycket tankar som bara rullar runt i huvudet,
Max och bebis är viktigast för mig. Men jag vill
inte vara olycklig för att vi bor i "fel stad"..
 
 
 
Lilla älskade Snoopy vad jag saknar dig!❤
 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Men vad söt! Har det hänt lilla Snoopy något?

Svar: Hon va jätte söt! Hon vart allvarligt sjuk i somras precis efter hennes 1 årsdag och det fanns inget dom kunde göra så hon fick somna in:(
Karolina Lundgren

2016-01-05 @ 00:11:40
URL: http://emblasofia.blogg.se/
Postat av: a n n i k a

Söt!

Svar: Det var hon verkligen! :)
Karolina Lundgren

2016-01-05 @ 07:42:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0