03 januari.

 Tänkte om jag skulle berätta om våran julhelg och vårt
nyår, inte för att det finns så jätte mycket att
berätta egentligen, haha.😂
 
På julafton åkte vi först hem till mina föräldrar,
träffade alla förutom 08orna som inte var nere. Men
vi va resten av gänget, dock orkade inte pappa riktigt
vara med så det kändes inte som jul på rikigt.
Det kändes som alla bara var stressade och inte
riktigt tog vara på att vi för en gångs skull sågs.
Vi åt, vi åt och vi åt, precis som man ska göra på
jul. Inte för att jag åt direkt mycket,
jag gillar varken julmat eller julgodis och jag hade
mitt klassiska illamående som de flesta gravida
känner igen, haha.
 
På kvällen drog vi vidare till Maxs familj, 
vart paketöppning direkt för dom hade väntat på oss.
Haha, stackarna. Men det blir ju så när man har två
olika familjer att fira med, men nästa år får vi ta
en familj i taget för då har vi en liten knodd med oss
som jag inte tänker böka med mer än vad det behövs, haha.
Men det är ett tag kvar om man säger så, det är inget
jag tänker tänka på förens om ett braaaa tag.😩

Fick mycket fina julklappar, jag hade inte förväntat 
mig något men jag fick en hel del!
Fick presentkort på H&M, kicks, 2 biokort, en vegansk
kokobok, 2 ljuslyktor, ett mobilskal och ett
Thomas Sabo halsband som jag måste säga var det bästa.
Fick det av min kärlek och det märks att han känner mig
och vet vad jag gillar, haha.
Tack så mycket för alla julklappar! 
 


På juldagen åkte vi till Maxs släkt utanför Norrköping,
det var trevligt. Alla var jätte trevliga och snälla så
min enorma nervositet släppte då, haha. 
Vi åt och bara umgicks, som tur va så var det ingen 
julmat. Hemresan va dock jobbig, jag kände att jag inte
riktigt mådde bra. Hade en väldigt jobbig period under
några veckor under graviditeten så när vi var iväg 
och jag inte kunde ligga och vila så det var skönt
att komma hem och sova, men annars var det trevligt.
Härligt att Max har en sån trevlig och rolig släkt och
familj som det är roligt att umgås med faktiskt.
 
 

På nyår så vart det ändå lugnt för mig och Max, 
jag var ju uppenbarligen nykter och det var även gubben
min. Men vi umgicks med hans kompisar och hade det 
trevligt, bästa av allt var ju att få min nyårspuss
av Maxa! Den person som jag alltid hoppas ger
mig min nyårspuss, jag älskar dig! 
Framåt två åkte vi hem och Max somnade ovaggat och
det gjorde jag med tillslut när Max slutade snarka.
 
Vart lite nya tallrikar med! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0