01 januari.

För 9 veckor sen fick vi reda på att vi skulle bli
föräldrar, den dagen har jag längtat efter i 10 år.
Fast jag är så ung så har jag längtat efter barn
så länge, så ni kan förstå min lycka när jag såg att
testet var positivt.
Klockan var 4 på morgonen, Max låg och sov men jag
kunde inte vänta med att berätta så jag gick in
och väckte honom, han hörde knappt va jag sa
för jag tjöt av lycka, haha.
 
Varför jag testa mig egentligen vet jag inte,
för jag hade inga symtom alls.
Jag kände bara på mig något, plus att jag skulle
dricka på helgen så jag ville verkligen
vara säker på att jag inte var gravid innan jag drack,
men det visade sig att jag var det
och det var total lycka!
Idag är jag i vecka 14 och i måndags fick vi se
våran bebis för allra första gången,
det var det häftigaste jag vart med om.
Jag längtar tils nästa ultraljud,
då får jag se mammas troll igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Grattis till graviditeten :)<3

Svar: Tack så mycket :D
Karolina Lundgren

2016-01-01 @ 23:45:47
URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: inger

Ja du, det är den största av lycka. Har 4 barn och 5 barnbarn, vänjer mig aldrig. Jag har alltid tyckt att min största tid i livet är när jag var gravid.
Få lov att känna detta underverk växa och leva i mig. Att den valt mig till mor. Var glad och njut.
Kram Kram Inger

Svar: Det förstår jag :) Har 5 syskonbarn och 2 guddöttrar och det har vart så roligt att se dom växa upp så jag längtar extra mycket att få se våran växa upp!:)
Karolina Lundgren

2016-01-04 @ 17:29:44
URL: http://lillamystradgardsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0