28 februari.

Fortsättningen på igår då, vi åkte som sagt till
min mamma och pappa. Min syster Therese kom ner
med sin familj från Södertälje och vi ses ju
inte så ofta så man passar på medans man kan.
Johanna med barnen kom med och även Greta och Albin.
Mamma bjöd på mat och sen pratade vi och umgicks bara
tills jag, Max och Greta åkte vidare till Linköping.
Innan vi åkte svängde vi förbi Östenssons i
Borensberg, jag skulle posta ett brev åt min
mamma och Kornelia ville se om dom hade några
speciella chips. Brevlådan ligger på andra sidan
vägen så när jag skulle gå över till Östenssons
igen kollade jag ner på backen och ser en sedel.
Först trodde jag det var en 50 lapp, men sen såg
jag att det var två nollor istället för en.😍
Jag skrek någon mening rakt ut, haha. 😂
Ibland har man tur! 
 
Efter Östenssons drog vi till Linköping,
Max släppte av oss hos Fia och åkte sen vidare
till sina vänner. Vi beställde mat, vart thai.😊
Det var gott, men lite smaklöst så nästa gång
ska jag testa en annan rätt. Vi åt och sen satt
vi bara och snackade hela kvällen, det vart mycket
skratt. Men det var inte konstigt med tanke på 
våran sjuka konversation, haha.😂 
Framåt ett kom min karl igen och hämtade oss,
han körde hem Kornelia och sen åkte vi hem
och somnade som grisar.😴
 
 
Idag vaknade jag ganska sent, är så himla trött hela
tiden. Jag börjar fundera på om mina järntabletter
inte hjälper?😬 Jag kanske behöver högre dos?
Ska prata med min bm nästa gång jag träffar henne,
men det är inte förens slutet av mars så är ett
tag kvar ändå. Men iallafall, när jag vaknade kom
Max och la sig bredvid mig en stund och vi bara
låg och kramades tills vi var tvungna att gå upp pga
av att jag var hungrig, mitt kära hjärta sa
" jag väntade på att du skulle vakna så jag kunde 
göra frukost till dig ". Vilken karl jag har!😍
Sen har det bara blvivit soffläge hela dagen,
förutom i 15 minuter eller något då vi badade
tjejerna.😂 Har redan börjat känna av min allergi,
beror väl på det varma vädret och nu har 
katterna även börjat fälla, säkert också pga
av det varma vädret. Tror att deras lösa päls
gör allergin värre så tänkte att vi skulle
testa att bada dom för få bort lite lös päls
plus att Shanti hade fått lite mjäll.
Det var väl inte det mest populära hos katterna 
iallafall, haha. Jävlar va sura dom vart, men 
jag kände att det var värt det. Pälsen vart
jätte fin och blank, mjuk och go med!😍
 
Max kollade på fotboll förut, det får han göra
i sovrummet för jag vill inte se det, haha.
Men ville ha lite närheten en stund så jag
gick in och la mig bredvid honom en stund.
Shanti vart nog lite svartsjuk så hon 
kom och la sig på mig, då pratade jag och
Max om vilken fin päls hon fick efter badet.
Då sa jag direkt till Shanti:
" Det var bra att bada dig tror jag, ska
vi bada lite oftare kanske? "
Katten lägger båda tassarna över min mun
ungefär som hon sa "håll käften, kvinna."😂
 
Snövit ser ganska sur ut.😂
 
Ser ut som två råttor.😂
 
Tror Snövit förlät mig, hon kom och la sig
hos mig med en vakande tass över bebis.😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0