27 februari.

Igår då, målaren va här och fixade med hallen.
Han kommer på måndag igen och fortsätter så vi
får se när det blir klart, han skulle spackla
en gång till på måndag så det kommer ju behöva torka.
Sen ringde Max när han hade lunch och frågade
om vi skulle gå på bio för att se deadpool,
självklart sa jag. Bland annat för att jag ville se
den men mest för att Max skulle sluta tjata om den.😉 
När han kom hem åkte vi och åt direkt på yam yam,
såååå gott så jag dör. När vi hade ätit upp åkte vi
direkt till bion och köpte popcorn och
dricka sen började filmen klockan åtta.
Filmen var amazing! Jag har inte skrattat så
mycket åt en film på längre, man skrattade t.o.m
i förtexterna!😂 Så den rekommenderar jag
er alla att se, den är så värd det!👌
Efter filmen åkte vi hem och sov direkt som
de pensionärsparet vi är.😂
 
 
Idag blir det en tripp hem till mor och
far med kärleken, sen ska jag och Greta
vidare till Fia och Max till sina vänner.👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0