25 februari.

Idag har det inte hänt något intressant,
har städat av och sen kom någon från
Davidssons måleri och golv och gjorde mig så
förvånad, inget samtal eller brev innan utan
helt från ingenstans ringde han på dörren och
sa något om att han skulle bli klar tidigare på
något ställe så han skulle börja med våran hall
redan imorgon. Jag vart jätte förvånad och det
kändes lite sådär att han bara kom och ringde
på utan förvarning. Men ja, skönt att få det
gjort, trodde dock inte det skulle bli gjort
så snabbt för bostadsbolaget är inte kända
för att vara snabba.😂 Har bott här i 3 år
och fick på MITT besiktningspapper att badrummet
skulle renoveras och det har inte hänt än.
Pappret om hallen skickade jag in i slutet av
förra året så ja, vart väldigt förvånad.
När Max kom hem åkte vi och handla,
vi skulle ta nya Östenssons men det var för mycket
folk för mina gravidhormoner så det sprack för mig.😂
Så vi tog Maxi i ställer, då passade vi på att
hämta ut första babyboxen på apoteket hjärtat.👌
 
 
Max gillade denna och det var 50 %
så den fick följa med hem.👌
Dock fanns den bara i 68 men det gör ingenting
tycker inte jag, då har vi lite i det med den. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tråkigt o städa men skönt när man e klar :)

Svar: Javars, skönt att få det rent med😃
Karolina Lundgren

2016-02-26 @ 00:58:54
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Veronica Wallgren

Fick den babyboxen förra veckan och var verkligen nöjd med innehållet :)

Svar: Ja, det var bra grejer☺ Har du beställt fler? Jag beställde alla jag hitta😂
Karolina Lundgren

2016-02-26 @ 07:04:06
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0