22 februari.

Sitter och kollar på bebis saker bara för att jag
inte kan låta bli.😂 Vill köpa allt och lite till
direkt men det är omöjligt för det är så mycket
som ska köpas, har skrivit ner allt som behövs.
Iallafall allt jag kom på och har fyllt nästan 2 A4
sidor med saker, och då har jag säkert missat något.😦
Jösses alltså, men vi ska åka ner till Ullared i vår
för att ha det mesta på samma ställe istället
för att behöva springa i 25 olika affärer.😂
Men jag har hittat(snarare Johanna skicka den till
mig)en sån fin babysitter med mumin,
jag älskar verkligen mumin!😍
Men har väl lovat Max kan man säga att
vi ska köpa det dyraste bara för att jag är besatt,
det gäller väl allt.😔 Jag vill, men ska vara snäll
mot min sambo. Jag hoppas att ullared kommer ha
lite mumin saker iallafall, någon som vet
om dom har det? Minns inte att jag såg något
när vi var nere sist men det var ju ändå i somras
och då hade vi ingen bebis på g så kanske
inte tänkte på det? 
Men men, vi får se när vi åker ner helt enkelt.😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0